فیلم 60 دقیقه ای بی بی سی فارسی علیه رهبر معظم انقلاب با عنوان "خط و نشان رهبر" که چندی قبل از سوی این شبکه پخش شد، واکنش های مختلفی را میان جریان های سیاسی مختلف بر انگیخت.

 

 

دسته اول طیفی از جریان ضدانقلاب بود که محتوای کلی این فیلم را ضعیف ارزیابی کرده و با انتشار مطالب متعدد در سایت ها و شبکه های اجتماعی، بی بی سی را برای تولید این فیلم ضعیف و بی مایه مورد نکوهش قرار داد.

دسته دوم نیز جریان انقلابی و معتقد به جمهوری اسلامی بود که به جرات می توان گفت بعد از پخش این فیلم، نه تنها کمترین خللی در میزان ارادت و علاقه آنان به رهبری معظم انقلاب اسلامی پدید نیامد، بلکه با اطلاع از دروغ های گسترده و روایت تحریفی تاریخ انقلاب توسط این شبکه انگلیسی، بیش از پیش به حقانیت نظام جمهوری اسلامی و رهبر آن پی بردند.

اما در این میان دسته سومی وجود دارد که نه به مانند اقلیت نخست، از نظام و رهبری آن کینه ای در دل دارد و نه مانند دسته دوم، نسبت به پاسخ هر شبهه و دروغ تاریخی آگاه است؛ بلکه ممکن است در طول زمان و در اثر تکرار بسیاری از شبهات و دروغ های تاریخی، اثر پذیرفته و تاریخ معاصر کشور خود را به روایت این شبکه انگلیسی فرا بگیرد.

 

 

از این جهت، بررسی و پاسخ به 50 شبهه و دروغ تاریخی فیلم بی بی سی در دستور کار قرار گرفت و پس از آنکه متن حاضر طی 6 قسمت در یکی از وبلاگ های فارسی زبان انتشار یافت، تصمیم نهایی بر آن شد تا با جمع آوری همه این نکات در قالب جزوه حاضر، بصورت صفحه بندی شده و آماده تقدیم مخاطبان عزیز گردد.

دانلود فايل pdf

دانلود فايل jar






تاريخ : چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

صراط - حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدّظلّه‌العالي) در ديدار ديروز خود از بيت مكرم شهيدان جنيدي مرقومه‌اي را به رسم يادبود براي اين خانواده مجاهدپرور نوشتند.

به گزارش صراط نيوز ولي امر مسلمين جهان در اين مرقومه كه حاشيه يكي از تصاوير مرحوم نصرالله جنيدي را مزين نموده نوشتند:

بسم الله الرحمن الرحيم
خداوند متعال رحمت و فضل خود را بر خانواده ايثارگر و پرگذشت و با اخلاص جنيدي روزافزون فرمايد. درجات مرحوم حجه الاسلام جنيدي و فرزندان شهيدش و جوان عزيز تازه گذشته را متعالي سازد و به بانوي محترم جنيدي و ديگر بازماندگان، صبر و سكينه عنايت كند.

سيدعلي خامنه اي
1390/3/1





تاريخ : چهار شنبه 2 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

بنده در همان دوران غربت، وقتی خرمشهر در اشغال دشمنان بیگانه بود، نزدیک پل خرمشهر رفتم و به چشم خودم دیدم وضعیت چگونه است. فضا غم‌آلود و دل‌ها سرشار از غصه بود و دشمن با اتکا به نیروهای بیگانه که به او کمک می‌کردند همین آمریکا و غربی‌ها و همین مدعیان دروغگو و منافق حقوق‌بشر در خرمشهر مستقر شده بود. تانک‌های او، وسایل پیشرفته او، هواپیماهای مدرن او، نیروهای تا دندان مسلح او؛ بچه‌های ما آرپی‌جی هم نداشتند؛ با تفنگ می‌جنگیدند؛ اما با ایمان و با صلابت. همین جوانان، با دست خالی، اما با دل پر از امید و ایمان به خدا، بدون اینکه ابزار پیشرفته‌ای داشته باشند و بدون اینکه دوره‌های جنگ را دیده باشند وسط میدان رفتند و بر همه آن عوامل غلبه پیدا کردند.




ادامه مطلب...

ارسال توسط مجید1400

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار صدها نفر از «زنان فرهیخته، استادان حوزه و دانشگاه و نخبگان عرصه‌های مختلف»، «زن» را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی افزودند: در نظام اسلامی، كارهای فراوان برای احیای جایگاه حقیقی زن انجام شده اما هنوز مشكلات زیادی بخصوص در عرصه رفتار با زن در خانواده، وجود دارد كه باید با ایجاد پشتوانه‌های قانونی و اجرایی آنها را حل كرد.


ادامه مطلب...

ارسال توسط مجید1400

 

دارستانيچند خاطره ی بسیار زیبا از آقای دارستانی درباره ی مقام معظم رهبری.

ورزش دادن به مقام معظم رهبری.

علم آیت الله خامنه ای نسبت به فیلم های ساخته شده.

2.21 مگابایت

دانلود از سرور مستقیم

دانلود کلیپ تصویری / غیر مستقیم

منبع : موبارز



تاريخ : چهار شنبه 2 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

پيام مادر چهار شهيد به زنان مسلمان بحرين در محضر رهبر انقلاب


پيام مادر چهار شهيد به زنان مسلمان بحرين در محضر رهبر انقلاببه گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه‌اي، صدها نفر از بانوان فرهيخته‌ي كشور، صبح امروز و در آستانه ايام ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با رهبر انقلاب ديدار كردند و در ابتداي اين ديدار  ، مادر 4 شهيد و همسر شهيد سيدحمزه سجاديان، به جايگاه آمده و در پيامي كه همسر يكي از فرزندان شهيدش قرائت كرد، با يادآوري مصائب خود در دوران دفاع مقدس به زنان مسلمان منطقه، به خصوص زنان بحريني، آن‌ها را به ايستادگي در مسير خداوند متعال فراخواند.

متن پیام + دانلود فایل صوتی در ادامه..

ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 2 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

غفلت از نقش واژگانی خاص در ایجاد یک فرهنگ خاص را نباید نادیده گرفت، از جلمه این واژگان کلیدی که توان ساخت فرهنگ خاص خود را دارد، دو مفهوم امام و امت در ادبیات سیاسی اسلام است؛ به طوری که نادیده گرفتن نقش این اصطلاحات، و جایگزین کردن اصطلاحات ادبیات سیاسی غرب، پیامدهای تلخی داشته است.

Downloads

حالا چرا باید بگوییم امام خامنه ای برای پاسخ دادن به این سوال(همراه با فایل صوتی) به

ادامه مطلب مراجعه کنید......



ادامه مطلب...

ارسال توسط مجید1400

 

دکتر احمد عابدی

دانلود 12 فيلم سخنان دکتر احمد عابدی در برنامه تلویزیونی" این شب ها" با موضوع : ولایت فقیه

ایشان درسهاي حوزوي  را تا درس «کفايه» در مدرسه آيت الله گلپايگاني خوانده اند . ایشان در سال 1354 در پاسداشت شهداي 15 خرداد توسط ساواک دستگير می شوند و مدتي را در زندانهاي قم و تهران به سر می برند . بعد از پايان کفايه، درس خارج را شروع کرده و در درس آيت الله وحيد خراساني، آيت الله شيخ جواد تبريزي آيت الله شيخ مرتضي حايري، آيت الله فاضل لنکراني، آيت الله بهجت، آيت الله سبحاني، آيت الله مکارم شيرازي و آيت الله کوکبي حاضر شده اند. فلسفه را هم در خدمت آيت الله تهراني و نيز آيات عظام؛ انصاري شيرازي علامه حسن زاده آملي و علامه جوادي آملي به پايان رسانده اند.

دانلود فيلم ها با فرمت flv در ادامه.....



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

دومین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «عدالت»

دومین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «عدالت»


دومین نشست اندیشه های راهبردی در جمهوری اسلامی، صبح امروز با «موضوع عدالت» و با هم اندیشی و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از اندیشمندان، متفكران، استادان و محققان دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

در این نشست 4 ساعته، ابتدا 10 نفر از صاحبنظران و نخبگان در دو بخش نظری و كاربردی  دیدگاههای خود را درباره «مبانی، مفاهیم، ابعاد، كاركردها و ضرورتهای عدالت» بیان كردند.


اولین نشست اندیشه های راهبردی در جمهوری اسلامی، آذر ماه سال گذشته با موضوع الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت برگزار شده بود.

فایل صوتی و متن سخنرانی در ادامه....



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 28 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

این کلیپ درمورد فتنه ای که قرار است در آینده ی نزدیک اتفاق بیفتند . به اتفاق نظر بسیاری از محققین برجسته، فتنه ی آینده به احتمال بسیار زیاد فتنه ی قبل از دجال خواهد بود؛ موجب ریزش بسیاری از سست ایمان ها خواهد شد . فتنه ی آینده که فتنه ی 88 مقدمه ی آن بود؛ تمامی منافقان را از رسوا خواهد کرد و زمینه برای ظهور آماده تر خواهد شد . 

تنها راهکار موثر برای کم تر آسیب دیدن از این فتنه، حمایت بیش از پیش از ولی فقیه، حضرت امام خامنه ایست . همان که با سخنان خود فتنه ی 88 را درهم شکست . تنها رسیمان مطمئن در آستانه ی ظهور، ولی فقیه است . به همین دلیل باید بیش از پیش آن هم در شرایط حال از ایشان حمایت کنیم و به فرمایشاتشان بیشتر عمل کنیم .

نام کلیپ :  فتنه آخر
سازنده : گروه مستند سازی نشانه
زمان کلیپ : 00:06:03
حجم فایل دانلود : 8.0 مگابایت
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : متوسط 

منبع: نشانه neshaneproject.ir

دانلود از لینک مستقیم 

دانلود از لینک غیر مستقیم 





ارسال توسط مجید1400

 

دانلود مقاله ای با عنوان : منشور اخلاق رسانه‏ای در نگاه مقام معظم رهبری

دانلود مجله ای با عنوان : منشور اخلاق رسانه ‏ای در نگاه مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری : عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند ، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند . این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟


http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifدانلود مجله / 500 کیلوبایت /PDF

 





تاريخ : شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

دانلود فایل تصویری : درس «ولایت فقیه» آیت‏الله مصباح یزدی در چهار بخش برای آن‌هایی که می‏خواهند ولایت فقیه را با استدلال بفهمند . علامه مصباح یزدی برای اثبات نظریه‌ی ولایت فقیه از یک روش متفاوت بهره می‏جویند که آن را عصاره‌ی دو روش عقلی و فقهی می‏نامند. مخاطب‏های این‌ روش، متخصصین حوزوی و یا دانشگاهی نیستند، بلکه افرادی هستند که هرچند تخصص ندارند، اما تمایل دارند مسایل را با دلیل و استدلال بفهمند تا در مقابل شکاکین و معاندین پاسخ قابل قبول ارایه دهند . در بحث حاضر، علامه مصباح یزدی پس از  تبیین مفهوم ولایت فقیه، به اثبات این نظریه‌ی حکومتی با استفاده از یک سبک قابل فهم برای عموم مردم می‏پردازد.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

فایل صوتی دیدار امام خامنه ای با علامه مصباح در اسفند89

حضرت امام خامنه ای در اسفند 89 در سفری غیر رسمی به شهر مقدس قم در منزل حضرت علامه مصباح یزدی حضور پیدا کردند و بیش از یک ساعت با ایشان و خانواده و فرزندان وی به گفتگو پرداختند . بعد از ورود حضرت امام خامنه ای به منزل حضرت علامه مصباح یزدی، صدای گریه زنان و اهل خانه بلند می شود، ابراز عواطف و احساساتی که خود نشان از عشق والای همه اهالی این بیت به امام و مولای خود دارد.

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400


خواندن وصیت نامه شهید برونسی توسط  پسر شهید در مراسم تشییع  در میدان بسیح مشهد مقدس-در انتها ذکر خاطره ای سعید عاکف نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک
کاری از گروه آماتورها
۵،۵ مگابایت
دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم
شادی روح امام و شهدا صلوات

+ بصورت آنلاین این کلیپ را نگاه کنید…کلیک کنید





تاريخ : جمعه 21 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

منصور حداد: ولایت فقیه، حکومت دینی و جمهوری اسلامی از سوی منتقدان و مخالفان محکوم و متهم به دیکتاتوری و نادیده گرفتن رای مردم بوده است. این شبهات از اولین روزهایی که زمزمه حکومت اسلامی در انقلاب پاگرفت، آغاز شده است و هم اکنون نیز در گوشه و کنار شنیده می شود.

برای مطالعه ۱۰ نمونه به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

امام جمعه موقت اهواز و رئيس مركز حوزه‌هاي علميه خوزستان تأكيد كرد كه دم زدن از امام زمن(عج) و حضرت زهرا(س) بدون اعتقاد به ولايت فقيه باطل و به معناي دكان باز كردن است

برای مطالعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان با تأكيد بر اينكه عدالت‌زدگي بدون ولايت كار را به جاهاي خطرناك مي‌كشاند، گفت كه نبايد عدالت را بهانه‌اي براي اقدام عليه ولايت قرار داد چرا كه قطعاً ولايت بر عدالت مقدم است.

برای مطالعه متن کامل سخنرانی به ادامه مطلب مراجه نمایید



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

حجت الاسلام پناهیان، نائب رئیس قرارگاه عمار:
جریانات فرعی با جنجال آفرینی به دنبال اصلی کردن خودشان هستند

مقام معظم رهبری بحث بیداری اسلامی و به دنبال آن ادامه این بیداری ها در اروپا را به عنوان اصلی ترین موضوع سیاسی می دانند. بعضی ها موضوعات فرعی هستند که خودشان با جنجال آفرینی به دنبال اصلی کردن خودشان هستند که باید با آنها مقابله کرد. نباید بگذاریم که آنها با جنجال آفرینی خود را تبدیل به موضوع اصلی بکنند



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400



دانلود

منبع:مرصاد 20





تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

http://dl.modafeclip.ir/aks/rahimpor/rahimpor-velayat-motlagh.jpg
سخنان رحیم پور در مورد ولایت مطلقه فقیه وقانونی بودن ولایت فقیه
دریافت فایل تصویری
مستقیم
حجم:۶،۴۹۰مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات





تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

http://dl.modafeclip.ir/aks/ahmadinejad/ahmadinejad-velayat1.jpg
ولایت فقیه ادامه راه امام زمان(عج) است و میراث عظیم و ارزشمندی است که طی صدها سال به ما رسیده است و این دولت با تمام وجود در این راستا و اعتلای ایران اسلامی خدمت خواهد کرد
دریافت فایل تصویری
مستقیم
حجم:۲،۸۲۴مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات





تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

http://dl.modafeclip.ir/aks/rahimpor/rahimpor-velayat-faghih.jpg
پاسخ استاد رحیم پور در مورد مدت زمان،معصوم بودن  و تخصص ولایت فقیه در حکومت اسلامی
دریافت فایل تصویری wmv
مستقیم
حجم: ۱۱ مگابایت
دریافت فایل تصویری ۳gp
مستقیم
حجم:۵،۶۰۸مگابایت
دریافت فایل صوتی  mp3
مستقیم
حجم:۱،۵۰۶مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات





تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

http://dl.modafeclip.ir/aks/olama/agha-tehranai-siasat.jpg
دلیل حضور آقا تهرانی در عرصه سیاست از زبان خودشان
دریافت فایل تصویری
مستقیم
حجم:۲،۲۳۲مگابایت
سلامتی آقا اما مزمان(عج)وامام خامنه ای صلوات





تاريخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

سخنرانی مقام معظم رهبری درباره شهدا


http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifدانلود کلیپ تصویری

دانلود 2 کلیپ تصویری از شهدای گمنام

سلام خدا بر شهیدان.

امروز هم دشمن در کمین هست.امروز هم اگر دشمن بتواند جنگی را  که تصور کند به انقلاب شما ضرر می زند به شما تحمیل خواهد کرد.

خیال نکنید دشمن کنار نشسته است.

و به فضل خدا خواهید دید آنها یک بار دیگر تو دهنی خواهند خورد.



http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifدانلود کلیپ تصویری / مجتبی رمضانی / 10 مگابایت  3GP

شهدای گمنام ، مادراتون غریب اند....



تاريخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 گزیده‌ای از بیانات معظم‌له که در شش ماه اخیر بیان شده است، به منظور بررسی درس‌ها و عبرت‌ها و تدبر بیشتر در فتنه سال گذشته (۸۸)

 

رَحِمَ اللَّهُ امْرَأً تَفَکَّرَ فَاعْتَبَرَ 

 

به این دنیا به همان چشم بنگرید که زاهدان و روى برتافتگان از آن ، در آن مى نگرند …

 

نفریبد شما را آنهمه چیزهایى که به اعجابتان وامى دارد، زیرا، زمان همراهى آنها با شما اندک است …

 

رحمت خداوند بر کسى که بیندیشد و عبرت گیرد و چون عبرت گرفت ، دیده دلش گشوده شود

 

(خطبه ۱۰۲ نهج البلاغه)

 
عنوان کیفیت خوب ۱۲۸kbps کیفیت متوسط ۶۴kbps کیفیت پایین ۱۶kbps
امیدوار کردن دشمن ۶/۴۶MB     دریافت ۳/۲۳MB    دریافت ۱/۶۴MB    دریافت
شکاف بین ملت ۴/۶۳MB     دریافت ۲/۳۱MB     دریافت ۱/۱۶MB    دریافت
قصد عجیب فتنه‌گران ۴/۲۰MB     دریافت ۲/۱۰MB     دریافت ۱/۵۵MB    دریافت
دگرگون جلوه‌دادن واقعیات ۶/۲۶MB    دریافت ۳/۱۳MB     دریافت ۱/۵۹MB    دریافت
بیش فعالی جبهه استکبار ۵/۷۴MB     دریافت ۲/۸۹MB      دریافت ۱/۴۵MB    دریافت 
مردم ایستادند ۴/۹۵MB     دریافت ۲/۴۸MB     دریافت  ۱/۲۴MB    دریافت 
اخلاص در کنار بصیرت ۵/۹۵MB     دریافت ۲/۱۰MB     دریافت  ۱/۵۰MB    دریافت  
کشور واکسینه شد ۷/۱۳MB     دریافت ۳/۵۹MB     دریافت  ۱/۸۲MB    دریافت 
سالروز قیام ۱۹ دی ۲۷/۹۵MB   دریافت ۱۳/۱۰MB    دریافت  ۷/۲۰MB    دریافت 
بصیرت،شرط لازم وغیرکافی ۵/۶۶MB     دریافت ۲/۸۵MB     دریافت   ۱/۴۳MB    دریافت
غلبه با ماست ۶/۶۰MB     دریافت ۳/۳۰MB     دریافت  ۱/۶۷MB    دریافت 
 




تاريخ : یک شنبه 14 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

حجت الاسلام روح

دانلود سخنرانی : حجت الاسلام روح با موضوع ولایت فقیه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif پرسش و پاسخ

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولايت فقيه1

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولايت فقيه2

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولايت فقيه3

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif تشكيل حكومت 2

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif تشكيل حكومت1



تاريخ : یک شنبه 13 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

مقلّدان در مورد ولايت مطلقه و مقيده چگونه بايد عمل كنند؟

رابطه مسلمانان با ولي فقيه چگونه بايد باشد؟

نقش مردم در نظام ولايت فقيه چگونه است؟

قبول نداشتن ولي فقيه يا توهين به آن چه عواقبي دارد؟

آيا نظام مبتني بر ولايت فقيه با مردم سالاري ديني قابل جمع است؟

واقعاً اگر اكثريت مردم حكومت ولايت فقيه را نخواهند، تكليف شرعي صاحبان منصب چيست؟

جواب در ادامه...

ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
ارسال توسط مجید1400

حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب همواره به جوانان و زوج‌هاي جوان توصيه‌هاي فرموده‌اند كه بازخواني اين سخنان در افزايش تفاهم ميان خانواده‌ها لازم و ضروري است.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 10 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

دانلود سخنرانی : استاد قرائتی با موضوعات ( ولایت فقیه در تمام ادیان و پاسخ به شبهات)

استاد قرائتی

 

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولي امر كيست / 873 کیلو بایت

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif هدايت و انتخاب رهبر / 1.5 مگابایت

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولايت فقيه مخصوص اسلام است يا در اديان ديگر هم بوده است؟ / 2 مگابایت

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gif ولي امر / 378 کیلوبایلت

منبع : شناخت رهبری





تاريخ : یک شنبه 10 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

دانلود جدید ترین سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی  با موضوع ولایت فقیه


سلسله نشستهاي تبيين علمي ولايت فقيه - قم مدرسه فيضيه به تاريخ 1389/2/20

دانلود سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی  با موضوع ولایت فقیه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifبررسي چند شبهه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifبررسي چند شبهه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifولايت فقيه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifولايت فقيه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifحوزه ولايي ولايت فقيه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifحوزه ولايي ولايت فقيه

http://leader-khamenei.com/images/stories/download..l-k.ir.gifتبین علمی ولايت فقيه


دانلود بقیه فایل ها در ادامه....                                                                    منبع : شناخت رهبری

ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 9 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

مسلمانان به خصوص شیعیان بحرین طی روز های اخیر در حضور اعتراض آمیز خود نسبت به حکومت و دولت دیکتاتور ، خواهان برپایی دولت و حکومت اسلامی در بحرین شدند. در تعدادی از تظاهرات ها و تجمعات اعتراض آمیز تصاویری از مقام معظم رهبری را در دست داشته و شعار های انقلابی می دادند.


به امید برپایی دولت اسلامی در بحرین…

 

 

 

منبع : وبلاگ بصیرت





تاريخ : یک شنبه 8 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

حاج حسین یکتا

دانلود سخنرانی : حاج حسین یکتا

کمک رسانی شهدای گمنام  در حادثه 18 تیر 78


دانلود سخنرانی حاج حسین یکتا / 1.5 مگابایت / mp3

حکایت تشییع پیکر 72 شهید گمنام

منبع: شناخت رهبری





تاريخ : یک شنبه 8 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

مستند همت ماندگار

مستند همت ماندگار، به همت و مقاومت ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان جنگ تحمیلی می‌پردازد. این برنامه، کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است و در این برنامه اوضاع سیاسی کشور از انقلاب اسلامی تا پایان جنگ تحمیلی در گفتگو با چهره‌های شاخص انقلاب بررسی شده است . حسن غفوری فرد، کمال فرازی، آیت ا… مهدوی کنی، سیدیحیی رحیم صفوی و علی اکبر ولایتی از شخصیت هایی هستند که در این برنامه تورق تاریخ انقلاب صحبت کرده‌اند. حسین سبطی، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان برنامه «همت ماندگار»؛ این برنامه را در ۱۵ قسمت تهیه و آماده پخش کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

مخملباف:اقتدار جهانی آیت الله خامنه‌ای من را دیوانه کرده!

عاقبت، دکتر به من گفت که تو چه آرزويي داري؟! و من گفتم آرزويم اين است که آقاي خامنه اي از قدرت کنار برود و معلوم شد که علت مريضي های من اين آرزوی برآورده نشده بوده است!

سازنده آثار سینمایی غیراخلاقی، وابسته فرهنگی پنتاگون در افغانستان و مشاور میرحسین موسوی به دیوانه بودن خودش اعتراف کرد!
محسن مخملباف، طي مصاحبه اي با يک شبکه سلطنت طلب، از بيماري‏ رواني اش که در اثر اقتدار جهانی ولي فقيه و آرزوهاي بر باد رفته اپوزيسيون، بوجود آمده، گلايه کرد.
اين کارگردان فيلم هاي ضداخلاقي، در تماس تلفني با يک شبکه سلطنت طلب، به بيماري رواني خود که سال ها از آن رنج مي برد اشاره کرد و گفت: «سال ها پيش من مريض شده و به دکتر رفتم. دکتر هر چه بررسي کرد، نفهميد که مشکل من چيست».

متن کامل در ادامه مطلب




ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 8 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

شعاع فروزان (برای اولین بار به صورت صوتی)

27 جلسه سخنرانی و کلیپ صوتی با موضوعات :

فلسفه و ضرورت ولایت فقیه

صحبت های بزرگان در مورد ولایت فقیه

پاسخ به شبهات

اثبات ولایت فقیه از نگاه : عقل ، قرآن و حدیث

کاری از گروه فرهنگی رادیو معارف

با حضور :اساتيد ارجمند سيفي مازندراني و شاكرين

درادامه مطلب دانلود کنید...

منبع : شناخت رهبری



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 5 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

17 ربيع‌الاول‌ 1432

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌

تبريك عرض ميكنم ميلاد مسعود پيامبر اعظم حضرت محمدبن‌عبداللَّه و همچنين ولادت باسعادت فرزند گرامى آن بزرگوار، حضرت جعفربن‌محمدالصادق (عليه الصّلاة و السّلام) را به شما حضار گرامى، ميهمانان عزيز اين مجلس، و همچنين به همه‌ى ملت بزرگ ايران و به امت عظيم اسلامى و به همه‌ى حق‌خواهان و آزادى‌طلبان عالم.


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

دانلود 2 کلیپ صوتی از استاد پناهیان با موضوع : مقام معظم رهبری


دانلود 2 کلیپ صوتی از استاد پناهیان با موضوع : مقام معظم رهبری


دانلود کلیپ صوتی : پاسخ به شبهه مشکلات جامعه

چرا مقام معظم رهبری جلوی برخی مشکلات را نمی گیرند


دانلود کلیپ صوتی : رهبری آیت الله خامنه ای

مقام معظم رهبری ، تنها رهبر منطقه نیست بلکه...



تاريخ : یک شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

 

 رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حالی که بغض خود را فرو می‌خورد، ادامه داد: تا به حال چندین بار قصد کرده‌ام با تلفن همراهم از کف پاره‌پاره و ترک‌ترک نعلین آقا عکس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران هم نشان بدهم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400

 

 

مقام معظم رهبری تاكید كردند: فاصله از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و استقلال در برابر غرب، موجب نزدیکی ترکیه به امت اسلامی شده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد